1. Wat is verzenden onder rembours?
  2. Ik heb betaald? maar jullie hebben nog niks ontvangen?
  3. Waarom moet ik een account aanmaken?
  4. Ik weet mijn wachtwoord niet meer?
  5. Bij het afleveradres is niemand thuis?
  6. Wat doe ik met mijn oude spullen?
  7. Hoe gaan jullie met Privacy om?
  8. Bezorgen met nationale feestdagen?
  9. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
  10. Ik ben niet tevreden over een product? Wat doe ik?
  11. Het bestelde artikel is defect bij ontvangst. Wat doe ik?
  12. Heb ik garantie op de bestelde artikelen?
  13. Ik heb besteld maar zie toch af van bestelling. Kan ik annuleren?
  14. Wat is Track & Trace ?
  15. Ik heb een klacht over Automaterialen Reijnders. Wat doe ik?
  16. Bestaat er bij jullie een afkoelingsperiode?
  17. Op welke manier kunnen wij betalen via de webshop van ACR Reijnders BV?

 

  • Wat is verzenden onder rembours?
    Een bestelling onder rembours wil zeggen dat u betaalt aan de postbode. Wanneer u niet thuis bent, kunt u het pakket de volgende dag ophalen bij het postkantoor dat wordt aangeven op het kaartje van de postbode. Helaas is deze optie op dit moment niet beschikbaar.
    Terug>>
  • Ik heb betaald, maar jullie hebben nog niets ontvangen?
    Het is helaas niet altijd zo dat als u geld overgemaakt heeft, het bedrag meteen overgeboekt is. Dit kan variëren van dezelfde dag tot enkele dagen, afhankelijk van de methode van overmaken en de bank. Wij controleren meerdere keren per dag onze rekening, als het bedrag erop staat, passen wij gelijk de status van uw bestelling aan en zullen uw order verzenden. Zo kunt u zien dat wij het bedrag hebben ontvangen.
    Terug>>
  • Waarom moet ik een account aanmaken?
    Voordat u uw eerste bestelling plaatst, kunt u een eigen account aanmaken. Wanneer u eenmaal aangemeld bent, brengt dit een aantal voordelen met zich mee:
    1. De inhoud van uw mandje wordt ‘onthouden’ als u even naar een andere site gaat.
    2. Uw bestelformulier wordt de volgende keer automatisch ingevuld.
    3. Na uw bestelling kunt u de status van uw order bekijken.
    Terug>>
  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer?
    Geen probleem! Uw wachtwoord kunt u opvragen in het inlog scherm. Het nieuwe wachtwoord wordt dan per email naar u verzonden.
    Terug>>
  • Bij het afleveradres is niemand thuis?
    Het kan gebeuren dat u niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bij u aanbiedt. Wanneer u niet thuis bent, zal PostNL het pakket nogmaals aanbieden. Wanneer het pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van PostNL, waarop vermeld staat waar u het pakket af kunt halen (dichtstbijzijnde postkantoor of, indien u deze mogelijkheid hebt aangevinkt, uw buren). Op deze manier hoeft u niet speciaal voor uw zending thuis te blijven en kunt u het toch snel in ontvangst nemen!
    Terug>>
  • Wat doe ik met mijn oude spullen?
    Bij aankoop van een artikel kan een gelijkwaardig artikel ter vernietiging worden aangeboden. Dit betekend geen inruil, maar vernietiging.
    Terug>>
  • Hoe gaan jullie met Privacy om?
    Privacy Bescherming van de privacy van onze klanten en relaties staat bij ons in een hoog vaandel. Voor zover er op ons wettelijke of andersoortige regels ter zake van privacy van toepassing zijn, zullen wij deze respecteren en naleven. Het beheer van de verworven informatie De informatie die verzameld wordt, wordt gebruikt om bestellingen te kunnen verwerken en uw toekomstige winkelervaring zo mogelijk nog prettiger te maken. Indien noodzakelijk gebruiken wij uw gegevens om met u in contact te komen. Financiële informatie zal uitsluitend gebruikt worden om u te factureren voor aangekochte producten en diensten. U kunt ons altijd verzoeken om uw gegevens te laten verwijderen of op te vragen of in te mogen zien. Hoe beschermen wij uw persoonlijke gegevens? Wij hebben ervoor gekozen om niet zelf opnieuw het wiel uit te gaan vinden maar de diensten waarbij de klantgegevens gemoeid zijn te verplaatsen naar een beschermd stukje netwerk bij onze hosting provider.
    Terug>>
  • Bezorgen met nationale feestdagen?
    Bezorgen met nationale feestdagen? Met nationale feestdagen kunnen levertijden afwijken ten gevolge van de dienstregeling bij PostNL.
    Terug>>
  • Verzenden jullie ook naar het buitenland?
    Verzendingen naar het buitenland geschieden alleen middels een aanvraag per telefoon, tijdens dat gesprek wordt u ook geïnformeerd omtrent de extra kosten.
    Terug>>
  • Ik ben niet tevreden over een product? Wat doe ik?
    U maakt bij onze klantenservice melding van uw voornemen tot het retour sturen.
    U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van de registratie van uw verzoek.
    U ontvangt van ons per email de instructies voor het opsturen van uw product.
    Na ontvangst van uw product stuurt Automaterialen Reijnders u hiervan per e-mail een bevestiging.
    Na ontvangst van uw product, ruilen wij dit afhankelijk van uw wens om (indien voorradig) of storten uw aankoopbedrag binnen maximaal 7 dagen terug.
    Van dit herroepingsrecht zijn uitgezonderd software of andere vergelijkbare producten waarvan de verzegeling (seal) verbroken is of software waarvoor een bindende productregistratie is uitgevoerd.
    Terug>>
  • Het bestelde artikel is defect bij ontvangst. Wat doe ik?
    Wanneer direct bij levering blijkt dat uw apparaat niet goed functioneert, neem dan contact met ons op.
    Na reproductie en akkoord van onze leverancier ontvangt u dan altijd een nieuw exemplaar.
    Stappenplan garantie en defecten
    1. U maakt melding van het (mogelijke) defect.
    2. U ontvangt van ons per email een bevestiging van de registratie van het defect
    3. U ontvangt van ons per email de instructies voor het opsturen van uw product.
    4. Na ontvangst van uw product stuurt Automaterialen ACR Reijnders u hiervan per e-mail een bevestiging.
    5. Na ontvangst van het artikel zullen wij uw klacht onderzoeken. Wanneer u onze instructies volgt, is de kans op vertraging het kleinst.
    Terug>>
  • Heb ik garantie op de bestelde artikelen?
    Op al onze producten geldt de garantie van de leverancier. Wij blijven Uw aanspreekpunt voor Uw defect apparaat. Wij werken met door de importeur geautoriseerde service-centra.
    Zo bent u verzekerd van het feit dat het herstel of vervanging van Uw artikel vakkundig wordt uitgevoerd.
    Mocht blijken dat uw product defect is, dan kunt u rekenen op onze service.
    Voordat u uw artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U krijgt dit wanneer u het defect aan ons doorgeeft.
    Zie verder in onze algemene voorwaarden.
    Uitgesloten van garantie zijn:
    Gebroken schermen of displays.
    Schade door ondeugdelijk gebruik of vochtschade.
    Terug>>
  • Ik heb besteld maar zie toch af van bestelling. Kan ik annuleren?
    Ja, dat kan zonder kosten door ons een mailtje te sturen en u krijgt uw aankoopbedrag retour
    Terug>>
  • Wat is Track & Trace?
    Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, kunt u bij ons een Track & Trace nummer opvragen, via dit nummer kan u zien waar het pakket zich bevindt. Dit systeem werkt via PostNL.
    Terug>>
  • Ik heb een klacht over ACR Reijnders BV. Wat doe ik?
    Het kan altijd voorkomen dat wij iets niet goed doen. Laat het ons weten via een mail zodat wij kunnen werken aan onze fouten. Wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen en proberen een passende oplossing te vinden. U kunt uw mail sturen naarinfo@acrhelmond.nl of bellen naar 0492-598010
    Terug>>
  • Bestaat er bij jullie een afkoelingsperiode?
    Herroepingsrecht bij levering van producten
    1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
    2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ACR Reijnders BV retourneren, in overeenstemming met de door ACR Reijnders BV verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
    Herroepingsrecht bij levering van diensten
    1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende tenminste veertien werkdagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
    2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door ACR Reijnders BV bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
    Retourzendingen die ongefrankeerd verstuurd zijn, worden niet geaccepteerd. De gebruiker zal na ontvangst van de zaak het reeds betaalde bedrag Binnen 30 dagen retourneren en/of de eventuele financieringsovereenkomst ontbinden.
    Terug>>
  • Op welke manier kunnen wij betalen via de webshop van ACR Reijnders BV? U kunt bij ons bij bestellingen via internet betalen via iDEAL, Klarna, Credit Card, overschrijving (direct overschrijven naar onze bankrekening) en Bancontact. Indien u wilt afhalen in de showroom kunt u contant, per PIN of per creditcard betalen.
    Terug>>