Tel +31 (0) 492 598010 | verkoop@acr-helmond.nl

Klantenservice

Bereikbaarheid

Wij staan u graag te woord voor vragen over onze producten of diensten. Ook voor het maken van een inbouwafspraak of wanneer u technische vragen heeft staan wij u graag te woord.
U kunt ons telefonisch bereiken of langskomen in onze winkel op de volgende tijden.

Onze openingstijden
Maandag t/m Woensdag van 12.30u tot 17.30u
Donderdag en Vrijdag van 09.00u tot 17.30u
Zaterdag van 12.00u tot 17.00u
Zondag en feestdagen gesloten
Van Maandag t/m Woensdag kunt u wel op afspraak terecht vanaf 9.00u in onze werkplaats.

Contactgegevens

ACR Reijnders BV.
Marktstraat 15
5701 RM Helmond
Tel: 0492-598010
mail: info@acrhelmond.nl

Rekening nummer Rabobank: 1374.15.540
IBAN nummer: NL89 RABO 0137415540
BIC code: RABONL2U

KvK nummer: 17025674
BTW nr: NL819744864B01

Klachtenafhandeling

ACR Reijnders BV. vindt uw mening erg belangrijk en draait alles om tevreden klanten.
Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag.
Heeft u opmerkingen of klachten, dan kunt u deze richten aan onze klantenservice.

Garantie en Reparatie

U heeft één of twee jaar fabrieksgarantie op alle producten, afhankelijk van de fabrikant.
Binnen de termijn van de fabrieksgarantie zijn de garantievoorwaarden van de fabrikant van toepassing,
waar ACR Reijnders zich aan moet houden.
Het kan voorkomen dat u een artikel ontvangt dat kapot gaat nadat u dit in gebruik heeft genomen.
Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk.

Vindt u in de gebruiksaanwijzing geen oplossing, dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice
Indien het artikel opgestuurd moet worden naar de fabrikant, dan dient u het artikel na melding aan onze klantenservice, op te sturen naar onze vestiging in Helmond met aankoopbon, garantiebewijs (voor zover van toepassing) en omschrijving van de klacht. Wij zorgen ervoor dat het artikel naar de service afdeling van de fabrikant wordt gestuurd.

Zodra de klacht door de fabrikant is afgehandeld wordt het artikel via ons naar u geretourneerd.

Indien de fabrikant van mening is, na grondig en deskundig onderzoek, dat beschadiging van het product door opzet of door nalatigheid, onoordeelkundig gebruik of installatie en nalatig onderhoud is veroorzaakt, en daardoor niet binnen de garantievoorwaarden valt, kan de fabrikant besluiten niet tot gratis reparatie of vervanging over te gaan.
Dit is ten alle tijden ter beoordeling van de betreffende reparateur.

Wat valt niet onder garantie?

- Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik en of aansluiting
- Vocht- of waterschade
- Val- of stootschade
- Schade door toedoen van een externe factor.

Bij ieder door ons geleverd product ontvangt u een factuur. Deze factuur dient naast aankoopbewijs van uw bestelling ook als garantiebewijs. In sommige gevallen, met name bij autoradio's en navigatiesystemen, worden er door de fabrikant ook garantiepapieren meegeleverd. Bewaar deze samen met uw factuur goed, stuur niets op.
Mocht er onverhoopt een defect optreden aan uw product heeft u beide nodig om aanspraak te maken op de garantie.
Het bewaren van deze garantiepapieren is ten alle tijden uw eigen verantwoordelijkheid.

Retour Informatie

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten.
Het product kan alleen in de originele, onbeschadigde verpakking en compleet geretourneerd worden.
De voorwaarden voor retour staan hieronder in het kort vermeld.
Retourneringen dienen vooraf schriftelijk via e-mail, fax of post aan ACR Reijnders kenbaar te worden gemaakt.
Hierna krijgt u per mail een bevestiging en het retourformulier toegestuurd.
Indien uw zending niet aan deze voorwaarden voldoet wordt uw zending niet geaccepteerd voor verwerking en terugbetaling.

Voorwaarden retourzending:

- Verzegeling en verpakking mogen niet beschadigd c.q. verbroken zijn*
* Dit is van toepassing op: Audio/Video en Softwarematige producten
- Het product moet in zeer nette staat en nog verkoopbaar zijn.
- Product(en) moeten altijd geheel compleet geretourneerd worden.
- Verpakkingen die beschadigd zijn worden niet geaccepteerd.

Er zijn een aantal uitzonderingen op het recht op retour namelijk:
- Software en/of softwarematige producten waarvan verzegeling is verbroken.
- Speciaal bestelde (maatwerk), samengestelde en gemonteerde producten.
- Achteraf uitgevoerde software matige updates vallen niet onder dit recht. (ondeskundig gebruik)

Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres.
ACR Reijnders zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening.

Annuleren van bestelling

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren.
Indien ACR Reijnders reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Procedure

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen vooraf schriftelijk aan ACR Reijnders kenbaar te worden gemaakt.
Dit kan via e-mail, fax of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.
Hierna krijgt u per mail een bevestiging en het retourformulier toegestuurd.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 7 dagen aan u terugbetaald.
Voor het retouneren van producten of annuleren van bestellingen gelden de algemene voorwaarden.